El blog dels "Dalton": En el año 2005, un grupo de degenerados huyó de Chamonix con un bocata de patatas bajo el brazo. Fueron acusados falsamente de tráfico de parabolts. Demasiado vagos para el alpinismo. Demasiado alpins para hacer deportiva. Actualmente se dedican a la búsqueda del magnesio más puro. Algunos los conocen como los Dalton.

Dalton's blog: In 2005, a group of desperados escaped from "Cham" with a handful of fries between two pieces of bread under their arms. They were falsely accused of bolts traffic. Too vague for mountaineering. Too alpin for sport-climbing. Currently devoted to the pursuit of the most pure magnesium. They are best known as the Dalton's.


6 de mayo de 2008

Cosas que sólo pasan en Montserrat (volumen II). Nota: estas cosas pueden pasar en otros sitios

1. Montar reuniones de ensueño. Los veteranos del Vietnam tienen pesadillas de batallas pasadas. Nosotros tenemos nuestras reuniones pasadas.



2. Ver Objetos Voladores No Identificados. Consejo: Si ves un ovni acercarse a ti muy deprisa, aparta la cabeza.


3. Conocer gente nueva. ¿Quién eres? ¿Cómo has llegado aquí? ¿Cómo es la vida dentro de una caja de galletas?
La caja no era de galletas, pero bueno.


4. Alcanzar el Nirvana en el momento más inesperado. Puede ser una putada para el que asegura.



5. Ver los famosos "conglomerados de conglomerados". En efecto, no es una piedra llena de chicles que ha ido dejando la peña. Vía El desayuno psicodélico de Alan.




6. Explorar los inescrutables límites del aburrimiento. Tema que desarrollaré en mi próximo libro: Viaje intelecto-sentimental por los fantásticos e inescrutables parajes del aburrimiento, y sus escaladas más aburridas.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Foto 1: R3 de la Canet-Rosales-Alonso a la Paret de Sant Jeroni. Tinc pagada una cervesa???

Anónimo dijo...

molt be tio!!!!
es clar que aquell dia la vam fer junts. Es més diria que la vas muntar tu la R si no m'equivoco?

Suposo que algú algun dia et pagarà una cervesa...

Marieta dijo...

Ja li pago jo

Anónimo dijo...

Sí, ho reconec, la vaig muntar jo. Encara que no sabia que tenies malsons a causa d'aquesta reunió. Vaig fer el que vaig poder amb el material que portava i la roca que hi havia... Nótese que hi ha un alien híbrid!!!!

Anónimo dijo...

Ei, no tinc res en contra de les teves reunions! pero des d'aquell dia no puc dormir... jeje es conya, ens va fer molt bon servei!

Per cert ja està be de mendigar birres per tots els blogs, no?

Anónimo dijo...

Que em paguin una birra és una de les il·lusions de la meva vida (i això que no m'agraden massa). Però és un dels objectius que m'he fixat des de fa temps, tampoc és demanar tant!!

Per cert, merci per l'oferiment Marieta. Ho tindré en compte...

Guillem dijo...

Jo he tambe he tingut malsons amb certes Rs, amb burins que van aguantar pero al somni no ho feien, idem per ganxejos precaris i algun pito gurro... ´suposo k s lo k te quan portes temps cremat de la olla... encara que la de la fotika es veu acceptable... el detall del hibrid m'ha mlat molt..per cert d'on l'havies tret en aquella epoca..si no recordo malaent aquesta via la vau fer abans k obris el balco de la lluna (jo hi era tambe si ho recordeu...) amb algun alien tambe he tingut malsons i m'he despertat per acabar pensant en com molaria que hagues estat un hibrid per fer en artifo un pas que vaig acabar de fent en lliure només per 2 metres mes amunt trobar-me que no tenia material ni tendons per passar i baixar-me...del susoditxo alien fins un rivet asqueros...i plorar molt...

BONISSIM el conglomerat al quadrat...a mi tambe hem fa molta ilusió quan en veig un...

En quan a la birra ja ho apanyem un altre dia ...que us sembla si jo en cada un paga una ronda i acabem super puestos...

SALUT i CANTO

MaLuTa

Anónimo dijo...

Aquest híbrid era d'en Rafa, que no sé d'on l'havia tret, però jo ja feia temps que l'havia vist al seu arnés. De totes maneres quan em vaig comprar els primers Aliens a Andorra (deu fer 6 anys o més) crec que allà ja tenien híbrids.

Algun Alien més ens hagués anat bé per l'últim llarg, perquè al final se'm van acabar els micros, i vaig haver de clavar un pitó (cosa que a l'Alejo i a en Santi els hi va fer molt ilu, però a mi no)

Dalton's dijo...

Sii... em va fer molta ilusió el teu pitó perquè vaig saber que podria fer un altre A0...

Per cert què es alien hibrid?

Alejo

Anónimo dijo...

Un Alien híbrid té les lleves de dos tamanys diferents, de manera que queda molt ben posat en fisures irregulars, com per exemple les fisures que s'han agrandat de tan pitonar.
L'Alien que surt a la foto és verd-groc (dues lleves són del groc i dures del verd).

Pokol dijo...

mae mía, lo tendré en cuenta cuando visite montserrat!!!!

Pekas dijo...

Buenisimo ..post.....!!!!!!!!
jajajaja........

Brutal... si señor... sobre todo en lo referente al habitante de la caja de "galletas"... ;-)))

Pokol... tu por aqui...????
jajaja... los caminos del señor.. son "ineruptables"... ;-))))))

Saludos a los Daltons...
Fdo. Jolye Jumper... :-)))

Pokol dijo...

ay Pekas, cuando una vuela...no sabe dónde va a acabar...jejeje