El blog dels "Dalton": En el año 2005, un grupo de degenerados huyó de Chamonix con un bocata de patatas bajo el brazo. Fueron acusados falsamente de tráfico de parabolts. Demasiado vagos para el alpinismo. Demasiado alpins para hacer deportiva. Actualmente se dedican a la búsqueda del magnesio más puro. Algunos los conocen como los Dalton.

Dalton's blog: In 2005, a group of desperados escaped from "Cham" with a handful of fries between two pieces of bread under their arms. They were falsely accused of bolts traffic. Too vague for mountaineering. Too alpin for sport-climbing. Currently devoted to the pursuit of the most pure magnesium. They are best known as the Dalton's.


26 de noviembre de 2007

Cavall Bernat, via Punsola-Reniu

Aquesta via també és imprescindible dins un blog dedicat a Montserrat. Està totalment equipada i possiblement és la via més assequible de tota la cara Nord de Montserrat. La via és molt segura. Per aquests motius també és molt repetida. Fins fa poc els espits a l'artificial allunyaven lo seu, però va ser reequipada amb parabolts i ara no allunyen gens.
Com a material, portar moltes cintes exprés i un estrep (hi ha gent que no li cal). Cal dir que la via és molt aèria i que tampoc la regalen. R's rapelables.

Dificultat: MD-, V+ obligat.
Descens: per la via Normal en 2 rèpels.

5 comentarios:

Ramon Maeso dijo...

fantàstica via i millor ressenya!

sense cap mena de dubte q es de les mes repetides, jo mateix le fet 3 cops.

la 1º amb el meu tiet, fa moooolts anys, la 2º en solitari farà un parell d'estius, i la 3º l'estiu passat amb el masfi, en lliure.

tot i ser un via fàcil, no es regala per anar en lliure, a mi m va relliscar un peu i el 6c em va dixar amb els mocs.

pots pasar-me mail del santi? ens vem veure per biosca la setmana pasada i he perdut el telefon.

salut i tapia

Anónimo dijo...

La reseña es buenísima, totalmente original.
Luichy

Pietro dijo...

Sens dubte, la ressenya més original i ben trobada que he vist mai!, felicitats!
Jo vaig fer la via farà uns 4 anys amb en Jaume (Jaumegrimp) i em van acollonir tant amb el tema dels alejes per fer l'artificial que em vaig portar una antena. Portàvem una cordada de tres al davant amb dues noies que era la primera vegada que feien artificial i estàven flipant i patint de valent les pobres. Quan em van veure a mi amb l'antena xapant al següent parabolt tot estant assentat a l'estrep se'ls hi va fer la boca aigua i li van cantar les quaranta al seu cap de cordada: "ens haguèssis pogut portar un invent així no!!!" li deien. A l'hora de la veritat però , teniu raó, no allunyen tant i vaig fer servir més l'antena per comoditat (si em de fer trampes fem-les bé!) que no pas per necessitat.

Anónimo dijo...

Enhorabona!

La via la pot fer gairebè tothom. Pero no es pot dir el mateix de la ressenya.

Molt bona.

Anónimo dijo...

Gràcies!! suposo que també es podria fer la ressenya amb la foto d'un cavall...
Aii si no hi ha com tenir temps lliure
Efectivament jo el primer cop jo també hi vaig anar amb antena... i sort!
Ramon: li dic al santi que es posi en contacte amb tu, ok?